O Foro da Mocidade de Vigo convoca umha juntança da mocidade pola lingua para o dia 24 de Janeiro, no L.S. Faísca de Vigo as 17:00, aberta a pessoas e colectivos.
JUNTANÇA DA MOCIDADE POLA LíNGUA
Do Foro da Mocidade de Vigo, assembleia autónoma composta por jovens de diversas tendências dentro da esquerda independentista, e como segunda fase dumha campanha pola língua na que levamos imersos mais dum ano, com palestras, projecçons em institutos, murais, propaganda e mesmo a execuçom dumha greve estudantil, baixo o lema "Por um ensino galego".
Queremos convocar a tod@s @s moç@s do País integrad@s ou que quigerem integrar-se nesta luita em prol do galego, aos centros sociais, sindicatos de estudantes, organizaçons da mocidade e demais plataformas de auto-organizaçom juvenil, para umha juntança a nível nacional, co fim de abrir um debate e sentar bases para a articulaçom dumha resposta organizada e conjunta ante as agressons (e agressoras/es) que padece o nosso idioma.
Recentes movemento seudo-fascista (Galicia Bilingüe, mesa por la libertad lingüística, amigos de la L, ...) abrirom um debate absurdo sobre a imposiçom do galego, cando o seu unico fim e soterrar a nossa língua.
Nós, como galeg@s e revolucionari@s temos que defender o pouco que resta do nosso, como os cimentos da sociedade que procuramos. Neste aspecto a luita pola defesa do nosso veículo de comunicaçom, o mais prático código de linguagem para o povo trabalhador galego, esculpido, destilado e aperfeiçoado durante séculos por el mesmo, é umha luita de primeiro nível que tem que ser re-impulsada mais umha vez; e a mocidade pode e deve ter neste impulso um papel determinante.
Assim, chamamos a todas e todos a assistir a esta juntança da mocidade pola língua, convocada para o dia 24 de janeiro ás 17:00 hh no Local Social Faísca de Vigo (Rua Toledo, 9 Calvário, Trás da igreja dos picos).
JUNTAR-NOS, FALAR, ORGANIZAR-NOS.
“Mira a língua que falo, despreçada, por ser língua de probes, língua escrava, som o orgulho que temos, língua e probes. Só neles há verdade e máis honores...”
Para calquera cousa: forodamocidadevigo@hotmail.com
Dentro da jornada pola língua haverá umha festa-concerto-foliada no C.S. A Revolta (Rua Real, Casco Velho) as 22:00.