Vieiros

Vieiros de meu Perfil


Alto Minho critica Concelho de Lugo polas Galescolas

A Associaçom Cultural Alto Minho acordou enviar umha carta de protesto ao Concelho de Lugo, por impedir a instalaçom de umha Galescola na cidade.

Enviada por altominho altominho o 13/02/2008 14:29

Para a nossa associaçom os tímidos avanços e propostas mínimas de criar espaços de normalidade e serviços de qualidade que nom discriminem a língua da Galiza devem ser defendidos apesar das suas carências.O Governo Municipal meteu o pé na argola ao votar junto com inimigos da língua e impedir um novo infantário público na cidade.
A seguir a carta apresentada hoje em registro:

A Associaçom Cultural Alto Minho com CIF: ####### e domicílio a efeitos de notificaçom em: ############, e em seu nome ###########, maior de idade e com Bilhete de Identidade número #######.

EXPOM: Que tivemos conhecimento pelos jornais de que o governo municipal de Lugo e como o seu máximo representante o Alcalde-Presidente da Câmara Municipal de Lugo, o sr. José Clemente Lopez Orozco, decidiram, no passado plenário municipal celebrado anteontem, deixar à nossa cidade sem a possibilidade de termos uma Galescola aberta à inscriçom voluntária dos pais que desejassem educar as suas crianças na língua maioritária da nossa cidade e do nosso País.

Que nom compreendemos pelo referido na imprensa as motivações que podem ter levado ao Governo Municipal agir de tal modo.

Que entendemos que nenhuma excussa pode ser válida, muito menos a proximidade de eleições, para os políticos "negociarem" com a língua maioritária e ao mesmo tempo com menos espaços presenciais de cultura das e dos cidadãos de Lugo e da Galiza.

Que gostaríamos que se deixasse a língua e a sua promoçom social fora de toda contenda política.

PELO QUE, SOLICITA DO GOVERNO MUNICIPAL:

Nos envie informaçom detalhada das motivações que levaram a considerar inecessária ou um tema secundário a abertura de um infantário em que se respeitar a nossa língua.

Nos envie toda a informaçom que seja possível acerca das medidas que a Câmara Municipal esta a desenvolver assim como as propostas de futuro no relativo à necessária normalidade social com respeito à língua maioritária dos habitantes de Lugo e da Galiza.

Tenha a bem informar publicamente nos meios destas medidas assim como dos interesses do Concelho ao denegar a possibilidade de que uma nova Galescola fosse aberta na nossa cidade.Conhecedores da posiçom do PSOE a nível galego a respeito, esperamos compreenda perfeitamente a nossa preocupaçom a respeito da nossa língua comum, preocupaçom que com certeza este Governo Municipal diz publicamente compartir.

Com os melhores cumprimentos.

Em Lugo, a 12 de Fevereiro de 2008

À atençom do Alcalde-Presidente
da Câmara Municipal da cidade de Lugo
sr. José Clemente Lopez Orozco


Documentos

5/5 (4 votos)


Sen comentarios

Novo comentario

É preciso que te rexistres para poder participar en Vieiros. Desde a páxina de entrada podes crear o teu Vieiros.

Se xa tes o teu nome en Vieiros, podes acceder dende aquí: