Alto Minho projectará nas próximas três quintas-feiras o melhor do cinema voltado para Moçambique
Os ciclos de cinema na nossa língua continuam a ser impulsionados em Lugo pola Associaçom Cultural Alto Minho.
Sob a legenda "Moçambique também fala galego", em próximos dias 24, 31 de Janeiro, e 7 de Fevereiro, às 21h30, e com entrada totalmente de graça, os locais da rua Catassol, nº 15, tornarám-se umha grande sala de cinema.
No dia 24 de Janeiro será exibido Preto e Branco (2003), de José Carlos de Oliveira, com ambientaçom na guerra colonial, que narra o relacionamento entre um soldado português e o seu prisioneiro, um soldado moçambicano capturado por ele.
No dia 31 de Janeiro será a vez para um outro filme do realizador José Carlos de Oliveira, Um Rio (2005), e conta umha história que implica o regresso ao país explorado pelo braço do colonialismo, agora marcado por uma guerra fratricida que deixou feridas tam fundas como décadas de domínio colonial.
Finalmente, no dia 7 de Fevereiro, projectará-se o filme A Costa dos Murmúrios (2004), de Margarida Cardoso, baseado no romance do mesmo título assinado por Lídia Jorge, onde se nos conta a história de Evita, umha mulher perdida num mundo que nom é o seu, apercebendo-se da violência de um tempo colonial à beira do fim.
Mais informaçom:
* Alto Minho
* Portal Galego da Língua